wtorek, 8 kwietnia 2014

POWRÓT W BLOGOSFERĘ

Ostatni wpis na tym blogu zamieściłem 3 maja 2011 roku. Po niemal 3 latach, 5 przebiegniętych w międzyczasie maratonach i 4 półmaratonach, po debiucie w górskim biegu ultra  i przede wszystkim po tym jak stałem się już podwójnym tatą - postanowiłem wznowić swoje pisanie.



Czemu? No cóż, moja najnowsza, najmniejsza córeczka Emilia lada moment skończy 2 lata, starsza - Maja, którą być może pamiętacie - kończyć będzie 4, więc zaczynam powoli odzyskiwać swój wolny czas. Amatorskie bieganie nadal pozostaje moją pasją i ulubionym sposobem na rekreację, z tym że wspiąłem się już poziom lub dwa wyżej, więc nazbierało się doświadczeń i opowieści, a życie wciąż przynosi nowe pomysły. Więc why not?

Tamten blog spełnił swoją rolę i bardzo pomógł mi uporać się z emocjami i przemyśleniami, jakie towarzyszyły mi kiedy na świat przychodziła Maja, a ja przeobrażałem się w pełnowymiarowego Tatę. Być może kiedyś przerobię te teksty na prezent (fotoksiążkę) dla Mai, jak będzie starsza. Teraz jest z nami również Emilia i jej także należy się opowieść. Więc niech się toczy.



1 komentarz: